Vårpepp från Loppi!

Förra veckan fick jag hem vårpepp-paketet från Loppi!

Godiset slank ner väldigt fort! Trots de var sura fötter så smakade de jättegott! Helt fritt från tillsatser och konstiga färgämnen! 👍

Sheer cover kom väldigt lägligt eftersom jag helgen innan tappat mitt gamla solpuder (räddningen en trött o seg morgon!) Mycket nöjd med den!

Teet har jag redan på jobbet! Perfekt de gånger man känner sig lite sugen! Ogillar de tesorter som finns där och detta smakade faktiskt gott utan att vara beskt!

Barsen från Naturdiet.. njaee, är inte så förtjust i sådana saker, då tar jag hellre en frukt och ett glas mjölk! 😂

Sedan var det ett pulver som man ska tillsätta i tex en smootie, har inte hunnit testa den ännu, ngn form av "supermat" med massa positiva egenskaper. Få se vad jag tycker, få läsa på om den innan den provas 😁

Boken blir perfekt på bussen till och från jobbet! Sedan ska nog lilla mamma få den (om hon vill ha den?😉)

Tack Loppi!!💕 
Lika uppskattat som alltid!😘



Publicerat: 2014-04-22 @ 21:13:49


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att jag kommer ihåg din blogg. Jag har haft en ordentlig torka vad gäller att blogga och att läsa bloggar. Men nu är jag på igen :)
Så stora dina sötnosar har blivit. Hoppas livet går som på räls för dig. KRAM

Svar: Och jag har tittat in hos dig lite då och då 😊 kul att du börjar igen! Då får jag titta in lite oftare!👍
Blir inte mycket bloggat här med, när andan faller på, och när något särskilt inträffat! Men sånt är livet!
Då kör vi!! 👊😉
Lisa Backman

2014-05-04 - 21:17:36 | URL: http://thisisme.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!