Nytillskott!

Som vi har vänt och vridit inför höstens kommande dagisstart! Så som vi har funderat och så som vi har räknat och tittat på olika möjligheter! Det vi kom fram blev tillslut att vi införskaffade oss en till bil! Just nu känns det som att tiden är viktigast vilket innebär att en bil till gör att resan till och från jobbet till hösten kommer att förkortas med 10 timmar/vecka, som jag hellre lägger tillsammans med min son än på en buss... Kostnaden blir dock högre, men efter mycket räknade så inser vi att det kommer att gå ihop sig ekonomiskt! Så från och med september kommer jag att börja jobba 80%, till en början, tills vi ser att allt fungerar bra på dagis, så får vi se hur det blir sedan.. men nu säger jag i alla fall...
 
Välkommen lilla Polo, till Öckerö!!!
 
Publicerat: 2012-07-06 @ 07:14:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!