Termosmugg!

Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan min termosmugg egentligen!? Hade länge kaffet i en vanlig mugg men det blev oftast som oftast kallt eftersom Arvid precis ville ha uppmärksamhet då man skulle till och dricka! Men inte nu, nu kan jag låta det stå ett par timmar och det är fortfarande varmt! Perfekt för oss mammor som kräver kaffe men inte vill dricka det kallt för jämnan! Köpte min mugg hos Jula för 89 kr!

Skulle vilja ha en mugghållare till barnvagnen också... var hittar man en sådan?


Publicerat: 2011-05-23 @ 11:21:21


1 kommentarer
Postat av: Lina L

Smart! Mugghållare till vagnen har jag sett på Babyproffsen på Backaplan, men borde finnas i de flesta barnprylsaffärer. Kram

2011-05-23 - 16:05:23 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!