Nyanställning!

I dagens GP (har inte hittat det på gp.se) skrivs det om där jag arbetar (Electronic Defence Systems)! Roligt att läsa om företaget och att de nu kan börja nyanställa igen! Sist var nog 2008(!) de anställde flertalet personer, vilket är att betrakta som längesedan för ett teknikföretag som måste ligga steget före!

Så om man går in på lediga tjänster på Saabgroup.com så finns det en hel del annonser i Västra Götelandsregionen! Bl.a så behöver min avdelning verifierare av antenn och mikrovagssystem. Så om du eller någon du känner skulle passa, sök vet ja, så kanske vi syns till hösten!

Ska faktiskt bli skoj att få komma tillbaka till senhösten igen, dock på deltid, då D och jag ska dela på föräldraledigheten fram till årskiftet 2011/2012. Detta påminner mig att jag bör planera in ett besök på jobbet med Lilleman innan alla tar semerster!


Publicerat: 2011-05-11 @ 14:40:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!