Vilken dag!

Jaa.. nu sitter man nöjd och trött i soffan efter en heldag på Ullared! Det blev handlat en hel del! Några smärre avvikelser från shoppinglistan bara, men det mesta "behövdes" där hemma!

Detta var även första gången som jag var ifrån Arvid längre än ett träningspass. Hela 10 timmar var jag ifrån Lilleman! Kändes faktiskt i mammahjärtat, men han var ju hemma i goda händer hos sin pappa.. undra vem som är tröttast utav oss två, egentligen?!

Mest nyfiken är jag på att testa BabyFoot (165kr), som sägs ge babylena fötter inom 1 vecka! Återkommer då jag testat!



Publicerat: 2011-06-27 @ 22:01:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!