Stjärnor hos Lindex!

Surfade in hos Lindex Shop Online där det har kommit in lite nytt! Vet inte var det beror på, men jag är väldigt förtjust i stjärnor och stjärnmönster på det mesta! Har inte mycket till Arvid till höst/vintern, så det kanske få bli en liten beställning. Hmm.. undra när man börjar kolla på kläder åt sig själv igen? Alltid då jag ska handla så blir det alltid något åt Arvid, sällan åt mig! Har dock lyckats köpa på mig nya underkläder i alla fall! Alltid något!

Fick även några rabattkuponger (hämtas här).
Internetkod för 30% på valfri vara: SELC11291
Internetkod för 20% på valfri kosmetikvara: SELC11292

Lindex Shop Online - Body

Lindex Shop Online - Joggingbyxa

Bilder från Lindex Shop Online.

Publicerat: 2011-07-21 @ 20:03:55


3 kommentarer
Postat av: Lina L

Hihi, känner igen det där. Jag tyckte att det var kul att köpa kläder till mig själv först efter att jag slutat amma. När jag började jobba igen ville man ju också förnya i sin garderob så då storshoppades det. :) Men är fortfarande väldigt kul att handla barnkläder. Finns ju så mycket fint! Jättefina stjärnkläder du hittat på Lindex. De har fina barnkläder tycker jag.

2011-07-22 - 07:57:07 |
Postat av: Maria

Stjärnor är fint. Var precis och beställde en stjärntapet till Davids rum från Midbec.. Mycket stjärnor blir det!

2011-07-22 - 16:38:26 | URL: http://mischomascho.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack. Ja, dessa olyckor som man vill undvika som mamma att ens barn är med om. Störtomöjligt.

Det är nog ingen fara med tanden, den var lös från början så det var nog därför den flög. För en månad sedan fick hon de andra två framtänderna utslagna i studsmattan. Det är nog inte fara för de andra tänderna.

Ha en trevlig helg

2011-07-23 - 14:44:31 | URL: http://mischomascho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!