Söta plåster!

Nu när Arvid senast var på BVC för sin 1-års vaccination, så hade vi med dessa plåster. De är ju tusen gånger roligare än de som finns! Inte nog med att sprutorna i sig är gör ont så, stack de en av sprutorna fel, vilket resulterade i ännu mera skrik och gråt! Stackars liten! Verkade som han tyckte att dessa söta plåster gjorde det hela lite bättre!

Därför tycker jag att ni ska rösta på de som har tagit fram dessa supersöta plåster i Formex Formidable 2011 som är årets stora tävling för inredningsdesign!

Lägg din röst på nummer 13 här! >>>

Gosedjursplåsterna finns på alla Kronans apotek, hos Babyproffsens alla butiker, på Designtorget och på en mängd webshoppar! Den passar ju som en perfekt present att ge bort till de små, nu som en liten julklapp till julstrumpan eller varför inte i kommande kalaspåsar?!

Håll utkik! Kommer förmodligen ha en liten utlottning med dessa plåster!


Bild från Tröstisar.

Detta inlägg är ett samarbete med Tröstisar AB.
Publicerat: 2011-12-13 @ 22:28:18


2 kommentarer
Postat av: Maria

De är supersöta, jag har inte testat de själv. Men de är väl lika bra som andra plåster?

2011-12-14 - 21:16:51 | URL: http://mischomascho.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hej!

Vilka söta plåster, det skulle jag bilja ha till min lilla prins:)Ville bara kika in och tipsa om min tävling jag har i samarbete med Monimo. Du är jätte välkommen att delta:) Mvh Tanja

2011-12-20 - 11:24:41 | URL: http://misshute.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!