Bokmal!

Precis när Arvid föddes så blev man nedringd av diverse bokklubbar, tidningar, försäkringar etc. men jag tackade nog nej till det mesta! Tröttsamt.. undra hur dem får reda på detta? Uppgifterna måste ju komma någonstans ifrån? Sak samma.. nu precis innan Arvid fyllde 1 år, så kollade jag runt på diverse bokklubbar.. vill inte sponsra familjen Bonnier mer än nödvändigt så deras bokklubb gick bort direkt, så som Go'Boken (mera irriterande säljare får man leta efter..). Valet föll på Barnens Bokklubb, och gissa vem som var med och startade den, jo självaste Astrid Lindgren!

Hittills har vi varit väldigt nöjda med bokklubben! Favoriterna just nu är två böcker med Alfons samt en bok med klassiska bilar! Arvid fullkomligt älskar att få titta, peka och läsa böcker med oss! Han kommer med en bok och ska sitta i knäet, och så kan vi sitta länge.. hela golvet blir fullt av böcker till slut! Men det är hur underbart som helst!




"Nu tar vi denna, mamma!"
Publicerat: 2011-12-29 @ 20:49:48


1 kommentarer
Postat av: Matilda

Ja fy fan för go´bokens försäljare!

De var på mig som hökar när Jack var nyfödd. Har dock tackat nej till allting jag med :)

2012-01-02 - 20:57:17 | URL: http://matildasbrain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!