Nya framsteg!

Framstegen går otroligt snabbt här hemma! Jag hinner knappt anteckna! Idag stod jag och gjorde eftermiddagsfika medan Arvid låg på golvet och lekte. När jag tittar på honom så ser jag att han sitter upprätt bitandes på en liten plastburk! Sedan gjorde han det två gånger till! Mammas lilla gubbe! Man blir så rörd varje gång de små gör något nytt! Få se till att ha filmkameran redo nästa gång!

 

1 augusti 2011 så kan Arvid 7 månader:

  • Krypa och åla sig fram på golvet
  • Rulla från mage/rygg och vice versa
  • Ta sig från sittande ner till mageläge
  • Dra sig upp till stående
  • Magläge till sittande


Ny favvisen! Sveper den på två röda! Perfekt att ha på resande fot!

Publicerat: 2011-08-01 @ 21:13:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!