Iphone eller Android?

Det är väl egentligen något man skapar sig.. ha-begäret efter en mobil där man kan surfa, facebooka, kolla emailen, appa, sms.. jooo, att kunna ringa på den är ju också en fördel.. annars kan ju alltid skaffa sig en surfplatta (det vill jag också ha)! Vem har inte en touch-mobil i dag? Att ständigt vara uppkopplat på nätet.. alltid online.. alltid kontaktbar...

Min stackars X10 mini pro (så var det med mobiler med operativsystem) börjar ge med sig. Skickar gamla SMS/MMS, hänger sig, startar om, har blivit allmänt trög (joo, jag har rensat mina appar m.m).

Står i valen och kvalet mellan Iphone (4) och Android (Sony Ericsson eller HTC)..

Tips, erfarenheter, för- och nackdelar mottages tacksamt!

Publicerat: 2011-08-26 @ 21:45:14


5 kommentarer
Postat av: Maria

Du ska satsa på en Samsung galaxy s2. Det kommer snart en ny Iphone och köper du en iphone fyra nu så kommer du titta snett när nästa kommer. Samsung har gjort en riktigt bra telefon och har fått bäst kritik av många proffs. Jag är ingen proffs,men är super nöjd med min.

2011-08-27 - 11:29:24 | URL: http://mischomascho.blogg.se/
Postat av: emma

Jag har HTC deisre hd, och den är jag jätte nöjd med! Även HTC sensation ska vara bra :)

2011-08-29 - 12:25:13 | URL: http://[email protected]
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Hallå där!

Har ingen sådan modern sak, tyvärr så jag kan inte hjälpa till på den fronten ;)

Men jag ville säja hej när jag kom förbi här från mammabloggar.

Hälsningar

Yohanna

2011-08-29 - 23:29:20 | URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, visst är x10 mini pro ett j**a skit. Jag stör mig på telefonen dagligen... men tydligfen ska den nya x10 vara bra och även arc. men jag skulle nog satsat på en iphone... =)

2011-08-30 - 09:30:54 |
Postat av: Oslo på svenska

Hej!

Jag skulel absolut rekommendera iPhone. Antingen väntar du in iPhone 5 för att du vill ha det absolut senaste, eller så väntar du in den ändå för att priste på 4an då kommer sänkas (det skedde med 3an när 4an kom). Den är enkel och det finns en miljon kul app'ar till den, Dessutom jättebra kamera så du kan blogga på språng! Jag har skrivit lite om ämnet på min blogg, kanske kan det vara värt att läsa!

http://oslopasvenska.blogspot.com/2011/08/iphone-5.html

2011-09-15 - 11:09:25 | URL: http://www.oslopasvenska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!