Loppi Blogbag!

I torsdags fick jag avin i brevlådan där jag kunde hämta ut Loppi Blogbag!
Filmen Croodarns såg vi nästan direkt och sedan testade vi chokladbaren Reztart till eftermiddagskaffet! Faktiskt god, trodde inte det!

Har även nu hunnit testa deon från Barnängen, luktade så fräsch! Återstår att se om den hållet vad den lovar!

Sweet Drops Stevia choklad testade jag i min Nespressolatte, tyckte det blev så helt okej, men föredrar nog den utan!

Kvar att testa är kryddan Coriander&Chilli från Santa Maria, så få plantera in en maträtt där den passar!

Tack än en gång snälla Loppi för denna Blogbag!





Publicerat: 2013-11-03 @ 11:21:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!