Första veckan av inskolningen!

Denna vecka har gått över förväntan av vad det gäller Arvids inskolning på förskolan! Idag, så var det tänkt att han skulle vara där till och med lunch, sedan skulle jag hämta honom efter maten. Men så ringer de och frågar om det är okej att han även får testa att sova middag där! Så nu, 1 vecka tidigare än planerat så ska han även sova middag där! Han som här hemma endast kan sova middag i sin vagn.. Så jag undrar jag.. när kommer bakslaget??
 
Sedan ikväll, då D och jag ska åka in till stan för att gå på resturang och se på bio för att fira vår 5-åriga bröllopsdag, så ska Arvid få sova över hos sin farmor och farfar! Första gången för mig sedan han föddes som jag kommer att sova utan att Arvid finns i samma rum och sover! Undra om jag kommer kunna ta sovmorgon??
 

Full koncentration på förskolan!
Publicerat: 2012-08-31 @ 11:15:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!