Apelsin/passion från BOB!

Är ju Smartson testpilot för BOB Be natural och vi valde att testa saften med smaken apelsin/passion. Blandade ihop en stor tillbringare och sedan testade jag på byggjobbarna (maken och hans far) som byter husfasaden. Blev populär.. nästan slut nu, trots att den lilla flaskan ska ge hela 4 liter färdig saft! Tycker själv att den smakar jättegott, smakar inte artificiellt som många safter ibland kan göra!

Dock så kommer den aldrig att slå den svartvinbärssaft som min mormor alltid gjorde när vi var små!


Nästan slut ju!

Publicerat: 2011-07-17 @ 16:05:23


1 kommentarer
Postat av: Maria

Jag plockade på mig saftflaskan idag, ställde den på bandet i kassan. La kupongen på flaskan för jag var tvungen att bära en trött bebis. Vad händer? Kupongen ramlar ner under rullbandet och jag fick ingen saft...

Får nog köpa mig en flaska i morgon..

2011-07-18 - 13:26:52 | URL: http://mischomascho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!