Promenader!

Inser att det kommer att bli en hel del promenader till och från Arvids förskola för att hämta och lämna! Finns många vägar man kan gå dit också!

Så jag letade runt i AppStore efter appar som kunde hålla koll på dessa promenader. Fastnade för RunKeeper, som även kan spela upp min playlist från iTunes!

Gravidkilona är för länge sedan borta, de försvann för typ 1,5-2 veckor efter förlossningen (gick bara upp 9kg), så man kanske ska passa på att minska ytterligare på fläsket, förena nytta med nöje!

Så, promenader tills det blir möjligt att gå tillbaka till gymmet Nordic Wellness, dels pga snittet och dels för att jag helammar. Svårt än så länge att vara borta i mer än ca 1h åt gången. Kanske få börja med 30-minuterspass? Hemmaövningar? Har aldrig i hela mitt liv varit så svag i magen, vilket resulterar i ont i vekryggen, nåja, de har skurit upp mig i magen plus att de stackars magmusklerna har varit uttänjda i sisådär 6-7 månader! ;)

Men, men, såret är läkt, ska på efterkontroll i början av juni, så efter det så kör vi! Så får vi se vad jag landar på efter sommaren!!!

Publicerat: 2013-05-21 @ 14:14:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!