My Moments by Lindahls och Smartson!

Hämtade hem mitt exemplar av drickyoghurten My Moments av Lindahls mejeri som jag fått testa genom Smartson. Jag valde jordgubbssmaken som faktiskt smakade helt okej! Finns även som blåbär- och vanliljsmak. Paketet innehåller fyra stycken små flaskor (100ml drickyoghurt fullproppad med aktiv bakteriekultur (Lavtobacillus acidophilus, Bifidobacterium och L.casei). Vet inte om jag hade köpt den annars, eftersom jag sällan har problem med magen, men om jag någon gång skulle känna att jag skulle behöva något för magen, så kan jag nog tänka mig att köpa den!
 
Bild från Lindahls.
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2012-07-06 @ 07:02:10


1 kommentarer
Postat av: Maria

Min kupong hänger fortfarande på väggen, lite sugen på vaniljsmaken. Få se om jag kommer ihåg kupongen i helgen när jag sticker iväg.
Ha de gott

2012-07-13 - 21:22:16 | URL: http://thisisme.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!