Vårnytt!

Fick hem min beställning från H&M, där majoriteten av beställningen bestod utav sommarkläder till Arvid och till mig.. tänkte slå på stort i år och beställa två bikinis till kommande sommar (har nog inte köpt ny på typ två år nu...)! Så nu vill vi har en riktigt varm och badvänlig sommar!!  Sedan skickade jag även efter ett par chinos, mest för att de såg så sköna ut på modellen.. och visst var det så! Hur sköna som helst! Så jag klickade hem ytterligare ett par, fast i en annan färg (beige)..

Arvid fick en del också, pikétröja, solhatt, shorts, pyjamas och ev. ett par jeans.. det är lite svårt med byssor till den lille herrn.. mycket för att byssorna inte sitter uppe.. de bör ha antingen resår i midjan eller ska vara reglerbara.. nåja.. men så surfade jag in på Kappahl istället.. åhhh, vad mycket fint! Hittade ett par joggingbyxor till Arvid och lite mer där till... kanske få bli en tur till Kappahl imorgon efter jobbet eller så beställer jag hem via nätet..
För den som kanske hittar något så har jag några rabattkoder!
H&M: 9602 ger 10% på hela sortimentet på ord.pris! Gäller t.o.m. 2012-01-22
Kappahl: 03171 ger 25% på det dyraste plagget till ord.pris! Gäller t.o.m. 2012-01-23
Publicerat: 2012-01-18 @ 22:08:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!