Sjukling!

Har en liten snorig bebis hemma idag.. det började redan igår.. men han verkar rätt så pigg ändå då han är vaken! Tur att han har matlusten kvar i alla fall! Och dricker gör han med, massor!

Senare idag, så ska vi ta bilen in till jobbet, för att diskutera arbetsuppgifter samt min nya lön! Och då får Arvid vara hos sin pappa medan jag pratar med min chef!

Känns som hösten kommer bli väldigt spännande! Jag kommer att kombinera med att vara hemma med Arvid (gå på föräldraktiviteter och bara mysa) och att vara på jobbet 2 dagar/vecka! Tror det blir en bra mjukstart för både D och mig!

Publicerat: 2011-09-06 @ 10:47:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!