Härliga dagar!

Imorse så åkte vi in mot Centralstationen, denna gång för att lämna min mamma och Arvids mormor. Vi har haft supermysiga dagar med fint väder i stort sett hela tiden!

Vi har varit i Höno Klôva, ätit goda luncher på Salt&Honung och Check In, besökt Second Hand, shoppat boutique och promenerat. Vi har fikat på Nimbus mitt under lunchrusningen(!). Lugna och sköna dagar helt enkelt!

Mest ös blev det dock på torsdagen då jag hade lovat kära mamma att få besöka västsveriges största shoppingmecka, nämligen Ullared! Tror inte hon fattade storheten förrens vi vad där! Vi hade dock tur, det var lagom med folk (om man jämför typ juletid och under semestrarna) och Arvid skötte sig jättebra! Han gnällde lite vid kassorna (det gör ont att få nya tänder, nu börjar även de i överkäken komma också!)


Inte helt fel utsikt på Nimbus Cafét.


"Packa med mig också!"

Publicerat: 2011-09-04 @ 22:04:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!