Mot Norrland!

I eftermiddag tar Arvid och jag flyget upp mot Sundsvall för att hälsa på mormor, morfar och morbror. Vi stannar tills på onsdag! Ska bli så kul! Dels för att dem har inte sett Arvid på ett tag och han har ju minst sagt utvecklas enormt! Och dels så vi inte träffat morfar och morbror sedan i somras! Mormor var ju här nere i september!

Just nu ligger Arvid och sover förmiddag och jag har väl i princip packat klart! Så, vi äter väl lunch, och sedan gör vi oss bereda för att ta bilen, hämta upp Arvids farfar som ska följa med oss till flygplatsen och som sedan tar hem våran bil! Nu får vi hoppas att det fungerar bra för Arvid att flyga.. sist gick det kanoners!

Joo, förrresten... nu är det bara en månad kvar till 1:a advent! Och jag kan säga att glöggen som jag gör luktar himla gott!! Hoppas det blir bra också!

Så, det kan hända att det inte blir så mycket uppdateringar... på återseende!!!



Bild från Skyways.
Publicerat: 2011-10-28 @ 10:20:22


1 kommentarer
Postat av: Maria

Usch och fy för nonchanlant vårdpersonal, man känner ju sina barn bäst!

Skönt att han fått mediciner nu och hoppas det blir bra!

2011-10-30 - 12:46:34 | URL: http://mischomascho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!