Många tankar!

Jaha.. då sitter man här och funderar... funderar på hur det ska gå imorgon! Dels för min man som ska vara hemma på sin första föräldralediga dag (i somras var ju jag hemma samtidigt fast med semester) och som samtidigt ska åka med Arvid till sjukgymnasten! Mycket på en gång! Men det blir nog inga problem där! Och dels för hur det kommer att bli å jobbet! Vad ska jag sitta, vilket projekt jag ska arbeta i.. jaa.. det ger sig nog! Få återkomma imorgon hur allting blev...

Publicerat: 2011-10-05 @ 22:26:16


2 kommentarer
Postat av: Maria

Ett stort lycka till! Och du, det kommer funka fint med pappa hemma!

2011-10-06 - 11:42:54 | URL: http://mischomascho.blogg.se/
Postat av: buy term papers

You should think befor doing something. All your actions have effects on other peole.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!