Novemberlov!

Förra helgen så flög Arvid och jag som bekant upp till mina föräldrar i Sundsvall! Vi hade det verkligen helmysigt! Vi var ute och gick, åkte och shoppade på Birsta City, var och badade på Himlabadet, hälsade på hos min moster K, och sedan kunde även jag gå på bio med min lillebror J, där vi såg Tintin och Enhörningens hemlighet! Senast jag var på bio var nog precis ett år sedan, då D och jag såg Harry Potter Dödsrelikerna del 1...

Så, till Arvids födelsedag, så kommer både mamma/mormor, pappa/morfar och bror/morbror ner för födelsedagskalas och så tänkte vi även passa på att ha lilla julafton! Jobbigt med avstånd men man får ta till vara på de tillfällen som man verkligen ses!


"Vatten är så skojsigt!"


"Men, släpp mig då!"


Efter bad så måste man ju fika!
Publicerat: 2011-11-07 @ 21:27:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!