Nedräkning i dubbel bemärkelse!

Idag så blir Arvid 11 månader! Tänk, för 1 år sedan så hade jag endast 2 veckor kvar att jobba innan jag skulle gå hem på föräldraledighet och invänta bebis! Det har gått så fort!

Så från och med idag, så börjar vi nedräkning till Arvids 1-årsdag OCH att Arvid ska få sluta med nattskena!! Detta kommer att ske på självaste julafton! Den har han haft i princip lika länge som han är ung (började livet med att ha gipsade ben i 3 veckor, för att sedan övergå till skena..). De som inte har varit bekant med denna behandling kan aldrig ana hur skönt detta ska bli! Finns inga ord som beskriver känslan för detta, men det ska bli underbaraste underbart!!!!


Nattskenan.. snart är vi kvitt den!


Temprano por la mañana con los hermanos.
Publicerat: 2011-11-16 @ 09:33:04


1 kommentarer
Postat av: linnie

Hej hej!



jag gillar att tävla och just nu så tävlar jag om en lykta hos butiken frökenm www.frokenm.se



Mvh linnie

2011-11-16 - 20:37:22 | URL: http://frokenm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!