Presenter & fiskedamm!

Idag så åkte vi ut en snabb sväng till Birsta City för jag ville köpa något till lillebrorsans nya köksbord. Så inne på Hemtex hittade jag fyra bordstabletter och två vita löpare. När vi gick ut så hade Ö.B något födelsedagsjippo där de bl. a hade en fiskedamm för barnen. Arvid äter ju inte godis, men självklart så skulle han få fiska i fiskedammen! Blev riktigt nöjd då han fick sin rosa prassliga godispåse! Sedan tidigare så hade jag snott åt mig åt mig en röd ballong på McDonald's till Arvid.. allt för att hålla humöret uppe! Efter det åkte vi till brorsans lägenhet för lite fika; kaffe och wienerbröd.


Whoa! Min första ballong och fiskedammspåse!


Lillebror har fått det riktigt fint i lägenheten! Grymt jobbat!

Publicerat: 2011-05-21 @ 21:55:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!