Ny köksassistent?

Svårt det där med köksassistenter.. man vill ju att de ska både vara snygga och klara av det allra nödvändigaste! Mitt första kriteria är i alla fall att degkrokarna ska vara toppmonterade. Den jag har nu så sitter de i botten, vilket är fullkomligt världelöst! Sedan ska den klara av minst 1 liter degvätska (och helst lite till..). De jag har sållat ut hittills är dessa tre:

 

Kenwood TITANIUM Major

KitchenAid Artisan

Assistent Original

 

Alla tre maskinerna hittade jag hos Bagaren och Kocken.

Publicerat: 2011-03-06 @ 11:14:36


1 kommentarer
Postat av: Lina

Javisst är valet svårt! Själv har jag en KitchenAid som jag är jättenöjd med. Den funkar bra för en enkel sats bullar tex. Man kan även vispa små eller stora mängder grädde eller ägg tex, det kan väl inte Assistent Original? Om man bakar stora satser åt gången är Assistenten bättre. Kenwood vet jag inget om. Kram Lina L (hittade hit via din länk på FB)

2011-03-10 - 16:39:27 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!