Sitta själv!

Arvid sitter väldigt bra själv nu (för det mesta), men innan han gjorde det, så införskaffade jag en Bumbo-stol åt honom. Perfekt för lekstunder då man inte riktigt kan sitta själv men ändå vara upprätt (har t.o.m duschat honom sittandes i den)! Såg att Arvids sjukgymnast även hade två exemplar!

Hittade att Jollyroom nu har kampanjpris på dessa, 399kr (ord. 559kr), så har du en liten bäs som kan stödja sitt huvud så är denna perfekt!


"Här sitter jag stadigt och bra!"
Publicerat: 2011-07-18 @ 09:00:00


2 kommentarer
Postat av: Yohanna

..och jag som precis hittat din blogg/trillat förbi undrar varför Arvid som är så liten har en sjukgymnast?

2011-07-21 - 16:36:43 | URL: http://maiplu.se
Postat av: Yohanna

Tack för svar om orsaken till sjukgymnast. Å du, jag kan lova dig det var en suverän present! Vi ska ha rejäl grovstädning varannan vecka eller så ungefär. Det blir sååå rent! Å man hinner så mkt annat! :)

2011-07-21 - 19:03:48 | URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!