2 månader!

Tänk att det har gått 2 månader sedan jag krystade ut vår älskade son!

Det hela började den 15 december 2010, då vattnet gick på kvällen halv fem. 2 timmar senare så började värkarna. Jag lyckades hålla ut till halv fyra på morgonen för att sedan få åka till förlossningen på Mölndal. Det var det värsta bilturen hittills! Snömodigt på vägarna och onda värkar!
Då jag kom in var jag öppen 4 cm och får stanna!! Efter varmt bad, hinkvis med lustgas och många värkar senare (hade dock dåliga värkar så jag fick värkstimulerande dropp) så kom han äntligen! Den lille låg dock lite snett ned så jag fick hjälp med sugklocka på slutet.

16 december 2010, klockan 17:25 föddes äntligen våran efterlängtade son, 5 dagar före beräknat datum!


Arvid Hugo William Backman, 3290g & 48cm.
Publicerat: 2011-02-15 @ 20:21:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!