Inbjudan: Buzzadorkampanj för Decubal‏

Fick just ett mail från Buzzador om att få chansen och vara med och testa Decubal. Det är mot torr och känslig hud så där kände jag mig träffad! Anmälde mig så nu får vi se om jag kommer med!! *Hoppas, hoppas*


Bild från Buzzador.


Decubal började utvecklas redan på 1970-talet, då Decubal Clinic togs fram i ett nära samarbete med dermatologer på Sahlgrenska sjukhuset i Göteborg. Klassikern Decubal Clinic och den fetare Decubal Intensive har sedan dess varit räddare i nöden för svenskar som lider av torr eller mycket torr och känslig hud.
Publicerat: 2011-04-27 @ 20:20:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!